AVR

Machtige machines, machtige mensen, machtige campagne

xpertise

Employer Branding

Intern festival

Goodies

Xpectations

Professionele (aardappel)telers krijgen het helemaal warm vanbinnen wanneer machtige machines worden bovengehaald. AVR zorgt ervoor dat zij efficiënt en duurzaam hun werk op het platteland kunnen uitvoeren in elk stadium, van teelt tot oogst. Om de machtige machines van AVR aan de man te brengen, rijst de nood aan al even machtige mensen. KIXX zorgt voor een intern en extern employer branding-concept.  

Wat KIXX deed

Een stevig employer branding-concept start in het bedrijf, bij de mensen die er dag in, dag uit werken. Dat AVR voor ‘machtige mensen, machtige machines’ staat, moet ingebakken zitten in hun DNA. We startten daarom met een herdefiniëring van de waarden, namen het employer brand value onder de loep, ontworpen goodies (muntjes, stylo’s, een eigen biertje) en zorgden voor een groots lanceringsevent (het AVR-festival) om die boodschap duidelijk over te brengen. Nadien was het tijd om extern met AVR uit te pakken: een nieuwe slogan - Passion.Power.Potatoes. - met bijhorende visuals deed zijn intrede en een machtige campagne kwam tot stand.

De resultaten

Het AVR-festival op de site in Roeselare gaf de medewerkers meteen een duidelijk beeld van het bedrijf. Met een klimmuur, een trialbike-show op AVR-machines, een bar waar je je eigen truck cap kon laten personaliseren en een overvloed aan hapjes en drankjes, kreeg de boodschap "machtige machines, machtige mensen" meteen meer betekenis. Ook de externe marketinginspanningen deden hun werk in het employer branding-verhaal van AVR.

Daag ons uit

Ook een uitdaging
voor ons team?

Let's KIXX some ass!

up next

Belgische Keurslagers

Feestelijke branding voor het kwaliteitskeurmerk
Bekijk dit project